Apeluri Manuale

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Vi, 25 Oct, 2024 la 11:19 PM de Adrian Stefan Gebri

Apeluri Manuale

Funcția Apel Manual este un instrument esențial pentru a gestiona eficient coada apelurilor. Această funcție îți permite să organizezi și să planifici sistematic contactele care necesită apeluri telefonice. Mai jos este un ghid despre cum să navighezi și să folosești eficient Acțiunile de Apel Manual.

Navigarea Apelurilor Manuale în Conversații

Începe prin a selecta Conversații din meniul din stânga și apoi fă clic pe Acțiuni Manuale în meniul de sus.

Imagine

În secțiunea Acțiuni Manuale, vei găsi o înregistrare a tuturor acțiunilor create anterior. Poți sorta aceste acțiuni după fluxuri de lucru sau utilizatori asignați.

Imagine

Deoarece nu există acțiuni manuale preexistente, va trebui să creezi una nouă.

Configurarea Acțiunilor Manuale în Fluxuri de Lucru

Navighează la Automatizare în meniul din stânga, apoi selectează Fluxuri de Lucru din secțiunea din stânga sus. Apoi, fă clic pe Creează Flux de Lucru în vizualizarea principală, urmat de Începe de la Zero.

Imagine

Configurarea Acțiunilor

În editorul de flux de lucru, fie configurezi un declanșator de flux de lucru, fie alegi să inițiezi fluxul de lucru manual lăsând secțiunea de declanșator goală. Fă clic pe Adaugă o Acțiune, apoi caută Acțiune Manuală. Vei găsi două tipuri de acțiuni manuale: Apeluri Manuale și SMS Manuale. Selectează Apeluri Manuale pentru a continua.

Imagine

Denumeste-ți fluxul de lucru pentru a-l identifica ușor, apoi publică-l și salvează-l!

Imagine

Adăugarea Contactelor pentru un Apel Manual

  • Dacă ai adăugat un declanșator în fluxul de lucru: Acțiunea de apel manual va fi adăugată fiecărui contact care a satisfăcut criteriile declanșatorului.
  • Dacă ai optat să declanșezi fluxul de lucru manual:

Navighează la Contacte în meniul din stânga, selectează unul sau mai multe contacte bifează căsuțele de lângă numele lor și fă clic pe pictograma Adaugă la Automatizare.

Imagine

Revizuiește contactele și detaliile în fereastra pop-up, apoi fă clic pe Ok, continuă.

Imagine

D din lista de fluxuri de lucru, selectează fluxul de acțiune manual pe care tocmai l-ai creat, alege opțiunea preferată de livrare în masă, introdu un nume pentru acțiune, și fă clic pe Adaugă la Automatizare.

Imagine

Începerea Acțiunii de Apel Manual

Revenind la tab-ul Acțiuni Manuale din cadrul Conversațiilor. Acum vei vedea acțiunea manuală pe care ai adăugat-o pentru contactul selectat în fluxul de lucru.

Imagine

Pentru a iniția acțiunea de apel manual, fă clic pe Să începem. Acest lucru te va direcționa către pagina contactului și va compune automat numărul.

Imagine

Folosește lista derulantă de apel în dreapta sus a paginii contactului pentru a vizualiza detalii despre apel.

Dacă ai mai multe contacte în așteptare, sistemul va compune automat următorul contact odată ce apelul anterior se încheie.

Funcția Apel Manual este un atu valoros pentru a îmbunătăți eficiența. Urmând pașii descriși mai sus, poți gestiona și executa eficient sarcini de apel manual, asigurând o abordare organizată și eficientă în contactarea lead-urilor tale.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul