Apeluri Manuale (acțiune)

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 3:08 AM de Adrian Stefan Gebri

Apeluri Manuale (acțiune)

Apeluri Manuale (acțiune)

Acțiunea de workflow pentru Apeluri Manuale creează o sarcină manuală pentru o persoană să trimită direct un Apel către un contact. Poți găsi aceste sarcini manuale în secțiunea Contacte > Acțiuni Manuale. Această acțiune este excelentă atunci când vrei ca un membru al echipei să urmeze un contact din CRM-ul tău în urma unui anumit trigger sau eveniment.

Creează Acțiuni Manuale În Workflows

Asignare Către Utilizator

Primul lucru pe care trebuie să-l faci pentru a adăuga acțiuni manuale unui utilizator din CRM-ul tău este să asignezi acel utilizator unui anumit workflow sau campanie. Poți face asta cu o acțiune de workflow sau campanie numită "Asignare Către Utilizator".

Imagine

Pasul Workflow Asignare Utilizator

Odată ce adaugi acest pas în workflow-ul tău, acesta va arăta ca această imagine. Acum, orice acțiuni manuale pe care le adaugi vor fi asigurate utilizatorului pe care l-ai ales în acest pas.

Imagine

Adăugarea Acțiunilor Manuale

După ce termini de adăugat pasul "Asignare Către Utilizator", va trebui să adaugi pașii de acțiune manuală. Poți alege fie "SMS Manual", fie "Apel Manual". Selectorii de acțiune vor arăta astfel în workflow-urile tale:

Imagine

Pasul Workflow Acțiuni Manuale

Odată adăugat în workflow-ul tău, acțiunile tale manuale vor arăta astfel și poți să le editezi după nevoie.

Imagine

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul