Call
Call
Cu acțiunea de flux de lucru Call, dacă un contact este asociat cu un utilizator, acest eveniment va apela utilizatorul și va reda un mesaj de șoaptă. Dacă nu există nicio atribuție, numărul specificat în Settings > Company tab > Company Phone field va fi apelat, iar mesajul de șoaptă va fi redat.
Dacă persoana de la capătul receptorului apasă orice tastă în timpul apelului, vom apela Contactul pentru a-i conecta cu apelantul lor.
Pentru a începe, faceți clic pe butonul + pentru a adăuga o nouă acțiune de flux de lucru, apoi selectați Call. Puteți schimba numele acțiunii de flux de lucru tastând în câmpul Action Name.

Asignare Utilizator
Dacă doriți să atribuiți apelul unui utilizator specific, puteți adăuga o acțiune de flux de lucru Asignare la Utilizator deasupra acțiunii de flux de lucru Call.
Pură faceți clic pe pictograma + și selectați Asignare la Utilizator. Selectați utilizatorul sau utilizatorii pe care doriți să-i adăugați pentru a fi desemnați în fluxul de lucru.
Dacă selectați mai mulți utilizatori, puteți alege să îi atribuiți în mod egal sau inegal. Atribuirea utilizatorilor în mod egal va roti prin utilizatorii selectați.
Dacă doriți să atribuiți utilizatorii inegal, puteți determina greutatea traficului pentru fiecare utilizator folosind câmpurile numerice de lângă numele fiecărui utilizator.
În cele din urmă, dacă doriți să aplicați utilizatorul desemnat doar contactelor nespecificate, puteți activa această opțiune în partea de jos.

Mesaj de Șoaptă pentru Apel
Implicit, mesajul de șoaptă pentru apel este "Ai un nou lead, (Numele Lead-ului), apasă orice buton pentru a te conecta".
Puteți modifica mesajul de șoaptă pentru apel aici:
Mesajul implicit pentru caracteristica Mesaj de Șoaptă pentru Apel este Ai un nou lead, (Numele Lead-ului), apasă orice buton pentru a te conecta. Totuși, puteți modifica mesajul editând câmpul Mesaj de Șoaptă pentru Apel.
Acest mesaj va fi redat atunci când apelul este trimis utilizatorului, informându-l despre originea apelului.
Pentru a selecta valori personalizate de adăugat în mesajul de șoaptă pentru apel, faceți clic pe pictograma etichetă situată pe latura dreaptă a căsuței și selectați valorile personalizate pe care doriți să le adăugați, cum ar fi numele contactului.

Timp Limită pentru Apel
Pentru a stabili limita de timp pentru apel, utilizați butoanele săgeată sus și jos din partea dreaptă a casetei sau tastați un număr în câmpul dat.
Este recomandat să utilizați un timp limită pentru apel de 20 de secunde sau mai puțin, în funcție de numărul dvs. de redirecționare. De exemplu, dacă căsuța poștală a numărului dvs. de redirecționare răspunde în termen de 15 secunde, setați timpul limită pentru apel la 10 secunde pentru a vă asigura că redirecționarea apelului este anulată înainte de a ajunge la căsuța poștală. Făcând acest lucru, apelul va fi marcat ca răspuns, deoarece nu putem determina dacă un om sau o căsuță poștală răspunde apelului.

Detectarea Căsuței Poștale
Dacă lead-ul nu poate răspunde apelului, veți primi o notificare care spune, Nu a reușit să se conecteze cu lead-ul, iar apelul se va termina. Aceasta înseamnă că nu veți putea lăsa un mesaj vocal personalizat.
Cu toate acestea, puteți activa detectarea căsuței poștale și lăsa un mesaj activând opțiunea Dezactivează Detectarea Căsuței Poștale sub setările evenimentului de apel.

A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul