Log External Call
Pentru afaceri cu un număr de telefon stabilit, obținerea unui număr nou sau schimbarea acestuia reprezintă o provocare, nu doar că telefonul actual face parte din brandul tău, dar clienții l-au memorat deja și face parte din materialul tău promoțional. Totuși, nu vrei să pierzi avantajele unui număr de telefon conectat la CRM, cum ar fi registrul apelurilor. Dacă ți se pare că te regăsești în această situație, Log External Call va fi soluția problemelor tale.
Cu Log External Call poți seta automatizări pentru a gestiona apelurile tale primite și efectuate ca și cum ar fi fost realizate direct în CRM-ul tău, păstrând în același timp numărul tău extern, iar tot ce trebuie să faci este să conectezi sistemul tău telefonic actual printr-un webhook.
Cum să o configurezi?
Accesează tab-ul Workflows în secțiunea Automation și creează un nou Workflow.

Fă clic pe Adaugă Trigger Nou și selectează Inbound Webhook.

Copiază linkul pentru Webhook-ul tău și adaugă-l la furnizorul tău de telefonie, după ce ai făcut acest lucru, fă clic pe Fetch Sample Requests, acest lucru îți va oferi opțiuni de selecție pentru a putea stabili conexiunea.

După ce ai selectat payload-ul, salvează triggerul.

Fă clic pe butonul cu semnul plus pentru a adăuga acțiunea "Log External Call".

Setează direcția apelului (Inbound pentru apeluri primite, outbound pentru apeluri ieșite), și folosește valori personalizate pentru a seta restul detaliilor, adică numărul de contact.

Salvează acțiunea și adaugă pașii prin care vrei să treacă mai departe.

Salvează Workflow-ul și ai terminat. Odată ce apelurile încep, acestea vor fi afișate în secțiunea conversațiilor contactului.

Cu acțiunea Log External Call, poți ține un registru detaliat al apelurilor efectuate cu clienții tăi chiar și atunci când folosești un număr de telefon extern sistemului. Nu este nevoie să îți confuzi clienții cu schimbările de număr, asigurându-te că nicio interacțiune nu este pierdută și toate informațiile sunt la îndemână ori de câte ori este nevoie.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul