Log External Call

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 4:14 AM de Adrian Stefan Gebri

Log External Call

Pentru afaceri cu un număr de telefon stabilit, obținerea unui număr nou sau schimbarea acestuia reprezintă o provocare, nu doar că telefonul actual face parte din brandul tău, dar clienții l-au memorat deja și face parte din materialul tău promoțional. Totuși, nu vrei să pierzi avantajele unui număr de telefon conectat la CRM, cum ar fi registrul apelurilor. Dacă ți se pare că te regăsești în această situație, Log External Call va fi soluția problemelor tale.

Cu Log External Call poți seta automatizări pentru a gestiona apelurile tale primite și efectuate ca și cum ar fi fost realizate direct în CRM-ul tău, păstrând în același timp numărul tău extern, iar tot ce trebuie să faci este să conectezi sistemul tău telefonic actual printr-un webhook.

Cum să o configurezi?

Accesează tab-ul Workflows în secțiunea Automation și creează un nou Workflow.

Imagine

Fă clic pe Adaugă Trigger Nou și selectează Inbound Webhook.

Imagine

Copiază linkul pentru Webhook-ul tău și adaugă-l la furnizorul tău de telefonie, după ce ai făcut acest lucru, fă clic pe Fetch Sample Requests, acest lucru îți va oferi opțiuni de selecție pentru a putea stabili conexiunea.

Imagine

După ce ai selectat payload-ul, salvează triggerul.

Imagine

Fă clic pe butonul cu semnul plus pentru a adăuga acțiunea "Log External Call".

Imagine

Setează direcția apelului (Inbound pentru apeluri primite, outbound pentru apeluri ieșite), și folosește valori personalizate pentru a seta restul detaliilor, adică numărul de contact.

Imagine

Salvează acțiunea și adaugă pașii prin care vrei să treacă mai departe.

Imagine

Salvează Workflow-ul și ai terminat. Odată ce apelurile încep, acestea vor fi afișate în secțiunea conversațiilor contactului.

Imagine

Cu acțiunea Log External Call, poți ține un registru detaliat al apelurilor efectuate cu clienții tăi chiar și atunci când folosești un număr de telefon extern sistemului. Nu este nevoie să îți confuzi clienții cu schimbările de număr, asigurându-te că nicio interacțiune nu este pierdută și toate informațiile sunt la îndemână ori de câte ori este nevoie.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul