AI Appointment Booking Bot

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 3:53 AM de Adrian Stefan Gebri

AI Appointment Booking Bot

Botul "AI Appointment Booking Bot" îți permite să adaugi un contact pentru programarea întâlnirilor în fluxul Bot-ului AI. Botul va conversa cu utilizatorul și va încerca să programeze întâlnirea pe calendarul selectat.

Următoarele sunt pașii pentru configurarea Botului tău AI de Programare a Întâlnirilor într-un flux de lucru.

Crează un Trigger de Flux de Lucru

Începe prin a adăuga un trigger de flux de lucru, cum ar fi Clientul a Răspuns sau orice alt trigger dorești.

Image

Selectează Acțiunea de Flux de Lucru

Următorul pas este să selectezi o acțiune pentru fluxul de lucru, acțiunea "AI appointment Booking Bot". Fă clic pe acțiunea pe care ai creat-o pentru a edita opțiunile acțiunii.

Image
  • Alege un Calendar : Alege un calendar pe care îl dorești pentru ca Botul de Întâlniri să îți programeze clienții atunci când aceștia dau un răspuns pozitiv pentru programare.
Image
  • Selectează Durata Totală a Procesării Botului (în Ore) Aceasta este durata totală pentru care botul va încerca să converseze cu utilizatorul pentru a programa întâlnirea, după care botul va fi dezactivat.
Image
  • Trimite Prima Mezaj Dacă dorești să permiți Botului să inițieze conversația, marchează căsuța. În caz contrar, las-o nemarcată.
Image
  • Alege Șabloane sau Crează un Mezaj Poți folosi un șablon pentru mesajele tale sau crea unul nou aici.
  • Mesaj de Confirmare Bifează căsuța dacă dorești ca botul să trimită Mesajul de Confirmare după ce a programat cu succes întâlnirea. Odată ce bifezi căsuța Mesaj de Confirmare, vei primi o altă căsuță pentru a configura mesajul de succes care va fi trimis (fie prin șabloane sau mesaje noi) odată ce botul a programat o întâlnire. Dacă nu configurezi un mesaj, botul va opri procesarea mesajelor după ce a programat cu succes întâlnirea.
Image

Cum se Termină o Conversație AI pentru Întâlniri

Conversația AI se poate termina în oricare dintre aceste trei (3) moduri;

  1. Când Botul programează cu succes o întâlnire
  2. Botul a expirat: Aceasta este când programarea devine nereușită deoarece lead-ul nu a răspuns mesajelor Botului.
  3. Alte Motive: Din alte motive, cum ar fi; Nu sunt disponibile sloturi, probleme tehnice sau Botul nu a putut înțelege întrebarea lead-ului.

Adaugă o Acțiune If/Else

Acțiunea Botului AI pentru Programarea Întâlnirilor va crea automat o condiție If/Else care se întâmplă atunci când Botul programează sau nu o întâlnire. Poți adăuga un mesaj sau mai multe ramuri în fiecare direcție pentru condiții suplimentare pe care le-ai creat dacă dorești.

Image

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul