Adăugați Vânzări Manuale Pentru O Acțiune Afiliată
Acțiunea "Adăugați Vânzări Manuale Pentru O Afiliată" simplifică procesul de comisionare pentru afiliați prin automatizarea calculului bazat pe setările implicite ale campaniei. Acest lucru asigură recompense din timp și precise pentru afiliați, eliminând astfel necesitatea verificării manuale constante. Prin integrarea acestei acțiuni în fluxul dvs. de lucru, puteți gestiona eficient vânzările conduse de afiliați și menține un flux constant de recompense pentru generarea de lead-uri.
Pentru a implementa aceasta, adăugați pur și simplu o nouă acțiune în fluxul dvs. de lucru și selectați "Adăugați Vânzări Manuale Pentru O Afiliată" din meniul de acțiuni.

Numele Acțiunii
Ajustați numele acțiunii în această secțiune pentru a se alinia mai bine cu scopul său intenționat.

Auto-Track Affiliate Via Attribution
Activați această opțiune pentru a aloca automat venitul aferent afiliaților corecți folosind ID-ul afiliatului din URL-ul transmis, eliminând necesitatea de a crea ramuri separate pentru fiecare afiliat.

Această funcție îmbunătățește eficiența fluxului de lucru prin identificarea automată a afiliaților prin ID-ul lor în URL, eliminând necesitatea de a crea ramuri separate pentru fiecare afiliat. În plus, asigură o urmărire precisă a comisioanelor prin calcularea și alocarea comisioanelor conform setărilor implicite ale campaniei.
Sursa Attribuției
Dacă alegeți să activați funcția Auto-Track Affiliate Via Attribution, selectați dacă să folosiți Prima sau Ultima Attribuție.
✍️Rețineți:
- Pirma Attribuție se referă la interacțiunea inițială a unui contact cu sistemul nostru. Atunci când acest lucru se întâmplă, înregistrăm datele de atribuire pentru acea sesiune specifică. De exemplu, când cineva completează un formular, aceasta marchează prima lor interacțiune.
- Ultima Attribuție capturează cea mai recentă interacțiune a unui contact cu noi. Aceste date sunt înregistrate pentru cea mai recentă sesiune. De exemplu, dacă după completarea unui formular, contactul achiziționează ulterior un produs printr-un Formular de Comandă în Două Etape, datele ultimei atribuții vor fi documentate în acel moment.

Campanie
Selectați campania afiliatului din meniul derulant.

Afiliat
Dacă nu doriți să activați funcția Auto-Track Affiliate Via Attribution, selectați afiliatul la care doriți să atribuiți vânzările.

Venit
Stabiliți venitul, acesta va fi folosit pentru a defini suma pe care afiliatul o va primi pentru acest comision.

Data Evenimentului
Stabiliți data evenimentului (când s-a realizat vânzarea) și ID-ul evenimentului, acest lucru vă va ajuta să identificați mai bine sursa comisionului. Cu toate acestea, puteți lăsa aceste câmpuri goale și acțiunea va funcționa în continuare normal.


Salvați acțiunea pentru a finaliza procesul. Acum puteți automatiza comisioanele manuale recurente, asigurându-vă că toate vânzările sunt urmărite—even those occurring offline—and reward affiliate engagement and promotion effectively!
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul