Detalii De Contact - Panoul De Mesaje
În panoul de mesaje, poți revizui mesajul și istoricul conversațiilor cu un contact specific. Această secțiune afișează toate mesajele și apelurile asociate cu acel contact, oferind un record complet al tuturor interacțiunilor și facilitând gestionarea eficientă a comunicării cu clienții. Selectează un contact în secțiunea Contacts > Smart Lists pentru a începe.

Antet Mesaje
Antetul mesajului include o gamă de opțiuni și butoane care îți permit să personalizezi și să adaptezi comunicarea. Aceste instrumente asigură că mesajele tale sunt prezentate conform nevoilor și preferințelor tale specifice, îmbunătățind în cele din urmă eficiența eforturilor tale de comunicare.

Asignează Contact
Pentru a aloca un contact unui membru al echipei, folosește butonul "Assign Contact". Această funcție îți permite să aloci contactul unui utilizator înregistrat, ajutând la o mai bună gestionare a muncii și la îmbunătățirea comunicării în echipă.

Asignează Urmăritori
Această funcție îți permite să adaugi până la 10 utilizatori ca următori, oferindu-le capacitatea de a vizualiza și edita înregistrarea contactului atunci când permisiunea de utilizator "Only Assigned Data" este activată.

Sună Contact
Clic pe pictograma telefonului va iniția un apel automat către contactul pe care îl vizualizezi în prezent. Această funcție simplifică procesul de apelare, eliminând necesitatea introducerii manuale a numărului de telefon, facilitând astfel o comunicare mai eficientă și mai fluidă.

Marchează Mesajele Ca 'Citește/Nelecturat'
Mesajele pot fi marcate ca fiind citite sau nelecturate, selectând butonul corespunzător din antetul mesajului. Această funcție ajută la menținerea organizată a gestionării mesajelor, asigurând că nicio sarcină sau prioritate nu este omisă.

Filtrarea Mesajelor
Vizualizează mesajele trimise într-un canal specific sau activitatea de contact de grup aplicând filtre în cadrul înregistrării contactului. Aceasta îți permite să urmărești eficient istoricul comunicării, să simplifici acțiunile de urmărire și să asiguri o viziune cuprinzătoare asupra tuturor interacțiunilor din acel context.

Trimite Mesaje
Pentru a trimite un mesaj, selectează mai întâi canalul de mesaj.

Apoi, compune textul tău în câmpul desemnat. Îți poți îmbunătăți personalizarea prin utilizarea șabloanelor, adăugând emoji, atașând fișiere sau incorporând valori personalizate.

Această funcție oferă o metodă eficientă de a răspunde oricăror întrebări sau îngrijorări pe care le-ar putea avea contactele tale.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul