Raportarea SMS
Aici poți vizualiza statisticile activităților SMS efectuate de un agent/utilizator CRM.
În secțiunea SMS, ai acces la o prezentare detaliată a activităților de mesaje text efectuate de un agent sau utilizator CRM. Acest lucru include o prezentare cuprinzătoare a numărului total și a procentajelor corespunzătoare pentru diferite statusuri SMS, cum ar fi trimise, livrate, accesate și mesaje eșuate (nerespectate).
Trimise
În rândul Trimise, vei găsi cantitatea totală de mesaje text pe care un utilizator le-a trimis într-o perioadă de timp specificată, inclusiv procentajul total de mesaje SMS trimise.
Livrate
Numerele afișate în rândul Livrate reprezintă numărul total de mesaje text care au fost livrate cu succes către destinatarii lor, inclusiv procentajul total de mesaje SMS livrate.
Accesate
Rândul Accesate va afișa numărul cumulativ de destinatari care au interacționat cu linkul furnizat în SMS prin dând click pe el, arătând de asemenea procentajul total de mesaje SMS accesate.
Eșuate
Rândul Eșuate afișează numărul de mesaje text (SMS) care nu au reușit să ajungă în inboxul destinatarului. Monitorizând rândul Eșuate, poți identifica problemele potențiale și lua măsuri corespunzătoare pentru a îmbunătăți fiabilitatea și rata de succes a campaniilor tale SMS.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul