Cum Să Activați Înregistrarea Apelurilor
Capacitatea de a înregistra apeluri și de a le asculta mai târziu este uimitoare. Mai ales dacă lucrați în echipe în care mai multe persoane se ocupă de comunicarea cu clienții sau vânzări, chiar dacă nu lucrați în echipă, acestea vor fi utile. Ați uitat ceva ce a spus clientul dvs.? Nu vă faceți griji, puteți asculta apelul dvs. oricând!
Configurarea Înregistrării Apelurilor
Pentru a activa înregistrarea apelurilor, mergeți la Setări în colțul din stânga jos și apoi găsiți Numere de Telefon. Faceți clic pe pictograma cu 3 puncte, apoi selectați Editați Configurația pentru a activa opțiunea de înregistrare a apelurilor.
Începerea Înregistrării Apelurilor
Bifați această casetă pentru a activa înregistrările apelurilor.
În zona textului, evidențiată în roșu în imagine, puteți introduce un mesaj automat pentru ca receptorul să-l audă pentru a-i informa că apelul este înregistrat. Mesajul spune "Acest apel este înregistrat pentru asigurarea calității" în mod implicit. Depinde de dvs. să alegeți ce să spuneți în mesaj. Pentru a face acest lucru, eliminați tot textul și adăugați un spațiu în casetă pentru a elimina orice mesaj automat.
Nu uitați să faceți clic pe "Salvează" odată ce ați terminat.
?Notă: Înainte de a activa această funcție, verificați legislația statului dvs. privind înregistrarea apelurilor telefonice.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul