Crearea șabloanelor de factură și trimiterea automată a unei facturi într-un flux de lucru folosind șabloane
Optimizarea Facturării cu Șabloane și Automatizarea Fluxului de Lucru
Această caracteristică le oferă companiilor posibilitatea de a gestiona cu ușurință procesul de facturare folosind șabloane de factură personalizabile și fluxuri de lucru automatizate.
Convertirea Șablonului
- Convertește orice factură într-un șablon cu acțiunea "Convert to Template". Oferă un nume relevant pentru o referință ușoară.
- Șabloanele pot cuprinde informații despre afaceri, logo-uri, titluri de factură, detalii despre produse, taxe, reduceri și termeni.

Pagina cu Șabloane
- Poți găsi toate șabloanele tale listate în mod ordonat în secțiunea Facturare de pe pagina cu Șabloane.
- Facând clic pe meniul cu cele trei puncte, vei putea efectua acțiuni rapide, cum ar fi utilizarea unui șablon pentru o factură unică sau recurentă, modificarea, redenumirea sau ștergerea șabloanelor la conveniența ta.

Integrarea Fluxului de Lucru
Integrează fără probleme șabloanele în fluxurile tale de lucru utilizând acțiunea "Send Invoice".

Acțiunea Fluxului de Lucru
Configurează numele acțiunilor, selectează detaliile expeditorului (Din utilizator) și alege un șablon din listă.

Cazuri de Utilizare Versatile:
- Abordează diverse scenarii, cum ar fi trimiterea de facturi după programările de întâlnire, modificările de statut în oportunități sau atașarea unor etichete specifice unui contact.
Notă: Asigură-te că caracteristica este activată în Labs sub setările sub-contului pentru a folosi șabloanele în fluxurile tale de lucru.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul