Setările de Plăți pentru Facturi
O parte mare din conducerea unei afaceri este colectarea plăților, iar una dintre cele mai comune modalități de a face acest lucru este prin trimiterea de facturi clienților pentru a îndeplini plata. S-ar putea să fiți obișnuiți cu formula obișnuită de a crea facturi, adăugând informațiile clientului și produselor și trimițându-le.
Dar există câteva lucruri pe care le puteți configura în sistem pentru a vă ușura munca și a clienților atunci când plătesc aceste facturi. Pentru a începe, mergeți la tab-ul Facturi din secțiunea Plăți. În interiorul tab-ului Facturi, faceți clic pe pictograma de setări pentru a accesa setările dumneavoastră.

În Setările Facturilor, dorim să ne îndreptăm către Setările de Plăți, aici vom găsi trei setări pe care le putem modifica.

Data Limită a Facturii
Aceasta va completa data limită în facturile create, în mod implicit, dacă aveți un interval de timp standard sau cerut prin lege pentru facturile dumneavoastră, puteți evita bătăile de cap de a configura de fiecare dată făcându-se aici. Și, chiar dacă data limită poate fi schimbată direct în factură după cum este necesar, modificările se vor aplica doar acelei facturi.

Plăți Parțiale
Plățile parțiale permit clienților dumneavoastră să plătească pentru porțiuni dintr-o factură în loc de a-i limita la o plată întreagă, asigurându-vă în același timp că aveți încă un anumit control asupra sumei. Cu aceasta, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la primirea microtranzacțiilor, îmbunătățind ratele de captare a plăților clienților.

Pentru a activa această opțiune, activați-o și setați procentajul minim pe care sunteți dispus să-l primiți de fiecare dată.

Când factura este trimisă, clienții vor putea vedea o pictogramă de creion lângă sumă; la clic, ei pot edita suma de plată.

?Notă: Pentru facturile recurente, plata parțială va fi disponibilă doar pentru facturile cu plata automată dezactivată sau pentru prima plată a facturilor cu plata automată activată.
Aplicarea Penalizărilor pentru Întârziere
Această opțiune vă permite să percepeți un procent suplimentar clienților pentru depășirea datei limită de plată. Pentru a învăța cum să gestionați aceasta, vă rugăm să consultați articolul “Cum să Configurați Penalizările pentru Întârziere pe Facturi”.

Plăți Tip
Tipurile permit clienților dumneavoastră să își arate aprecierea pentru serviciile și afacerea dumneavoastră, pe care le puteți folosi ca stimulent pentru echipa dumneavoastră.

Pentru a activa aceasta, activați opțiunea și setați procentele pe care doriți să le oferiți în mod implicit.

Când clienții plătesc, tipul va fi opțional și ei pot selecta rapid între opțiunile oferite, adăuga suma lor sau Niciuna.

Finalizarea Configurării
Odată ce sunteți mulțumit de toate aceste setări, faceți clic pe butonul Salvează. Aceasta va aplica modificările la toate facturile pe care le trimiteți de acum înainte. Puteți reveni întotdeauna la acest ghid dacă aveți nevoie să schimbați din nou aceste setări.

Și astfel ați economisit timp și efort, deoarece acestea sunt setări globale pentru facturile dumneavoastră care nu vor trebui să fie refăcute, decât dacă politica afacerii dumneavoastră se schimbă.
Întrebări Frecvente
Î: Nu pot visualiza modificările /Facturile mele nu sunt trimise.
A: Verificați dacă un gateway de plată este integrat. Pentru a verifica, mergeți la tab-ul Integrare, dacă gateway-ul dumneavoastră de plată este conectat ar trebui să spună gestionare, altfel vă rugăm să-l conectați înainte de a continua.
Î: Când returnez o factură, trebuie să returnez tipul separat?
A: Nu, puteți returna întreaga sumă a facturii, inclusiv tipurile.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul