Creare Șabloane de Propuneri și Trimiterea Automată a Propunerilor în Interiorul unui Flux de Lucru
Creare un Nou Șablon
Afacerea va putea acum să creeze șabloane de propuneri și estimări. Aceasta va permite trimiterea rapidă și ușoară a documentelor și va permite de asemenea trimiterea automată a documentului într-un flux de lucru folosind aceleași șabloane create.

Convertire în Șablon
Utilizatorii vor putea să convertească orice document existent creat într-un șablon folosind acțiunea Convertire în Șablon și să îi acorde un nume corespunzător pentru referințe viitoare. Șabloanele pot conține toate informațiile legate de propunerea/estimarea dvs., cu excepția informațiilor despre destinatar.

Element de Semnătură
Utilizatorii vor putea de asemenea să aloce elemente de semnătură pentru ei înșiși în interiorul șabloanelor, în cazul în care unul dintre semnatari este un utilizator de afaceri în fiecare propunere/estimare pe care o trimit către un client potențial. Acest lucru va permite de asemenea realizarea cazului în care afacerea dorește să trimită propuneri către clienți potențiali cu un câmp de semnătură atașat unuia dintre utilizatorii de afaceri și altul pentru clientul potențial. Ei pot crea șabloane de propuneri cu un element de semnătură alocat utilizatorului de afaceri și lăsa elementul de semnătură nealocat automat alocat clientului potențial. Toate șabloanele vor fi listate pe pagina Șabloane sub Documente și Contracte. Acțiunile rapide pe pagina șabloanelor vor permite utilizarea șablonului.

Selectare o Acțiune în Fluxul de Lucru
Configurați acțiunea Trimitere Propunere/Estimare în interiorul fluxurilor de lucru pentru a trimite automat un document pe baza unui declanșator. De asemenea, puteți utiliza aceleași șabloane create pentru a trimite automat propuneri/estimări în interiorul unui flux de lucru. Acest lucru îndeplinește cazuri de utilizare precum trimiterea automată a propunerilor după ce starea oportunității s-a schimbat, sau un eticheta a fost atașată unui contact, sau folosind orice alt declanșator. Pentru a face acest lucru, utilizatorii vor trebui să acceseze secțiunea „Automatizare” a CRM-ului și să creeze un flux de lucru de acolo.

Selectarea Utilizatorului și a Șablonului
Șablonul implicit/personalizat configurat în interiorul setărilor de propunere și estimare va fi folosit automat pentru a trimite documentul din fluxurile de lucru.

A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul