Cum Să Marchezi Automat Mesajele Ca Fără Citire în Automatizări

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 1:11 AM de Adrian Stefan Gebri

Cum Să Marchezi Automat Mesajele Ca Fără Citire în Automatizări

Workflow-urile în CRM sunt procese automatizate concepute pentru a simplifica comunicarea ta prin trimiterea de mesaje pe baza unor declanșatoare sau acțiuni specifice. Pentru a marca automat mesajele ca fiind citite atunci când sunt trimise dintr-un workflow:

Navighează la secțiunea Workflow-uri din CRM.

Imagine

Selectează workflow-ul din care intenționezi să trimiți mesaje.

Imagine

Caută o opțiune etichetată "Marchează ca citit" și activeaz-o.

Imagine

Activând această funcție, orice comunicare externă din acest workflow va marca automat conversația ca fiind citită în inbox-ul tău. Este important de menționat că, dacă există un răspuns de client necitit în conversație, acesta va rămâne marcat ca necitit. Aceasta asigură că nu ratezi nicio interacțiune importantă cu clienții.

Această configurare garantează că orice mesaj trimis ca parte a campaniei specificate va fi marcat automat ca citit în inbox-ul tău, simplificând managementul mesajelor și menținându-ți concentrarea asupra conversațiilor care necesită atenția ta.

Sfaturi pentru Depanare

  • Workflow-ul Nu Marchează Mesajele Ca Citite: Asigură-te că opțiunea "Marchează ca citit" este activată în setările workflow-ului. Dacă este activată și mesajele continuă să apară ca necitite, verifică dacă există răspunsuri de clienți necitite în conversație.

Va afecta marcarea automată a mesajelor ca citite ratele mele de răspuns? Nu, această funcție afectează doar modul în care mesajele sunt afișate în inbox-ul tău. Nu influențează ratele tale de răspuns sau metricii.

Pot alege mesaje specifice dintr-un workflow sau campanie pentru a le marca ca citite? În prezent, funcția de marcare automată ca citit se aplică tuturor mesajelor trimise din workflow-ul sau campania specificată.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul