Starea Întâlnirii (Declanșatoare)
Declanșatorul Stării Întâlnirii este conceput să se activeze atunci când o întâlnire este programată sau când starea unei întâlniri s-a schimbat. Acest lucru va declanșa fluxul de lucru pe baza filtrelor de stare a întâlnirii alese de utilizator. Această funcție permite afacerilor să creeze fluxuri de lucru mai specializate cu grade variate de automatizare și personalizare bazate pe filtrele utilizate.

Toate Filtrele
Tipul Evenimentului
Cu filtrul Tipul Evenimentului, poți selecta tipul de eveniment pe care vrei să-l declanșezi pentru fluxul de lucru; Normal, Recurring sau oricare dintre cele două pentru a activa declanșatorul. Acesta este primul filtru de declanșare pe care îl alegi; este setat ca implicit.

Starea Întâlnirii Este
Utilizatorii pot accesa diverse opțiuni de filtrare în cadrul caracteristicii Filtre ale platformei pentru a personaliza fluxurile de lucru. Unul dintre aceste filtre este Starea Întâlnirii Este, care permite utilizatorilor să selecteze declanșatoare specifice pentru a activa fluxul de lucru pe baza stării unei întâlniri. Utilizatorii pot alege să declanșeze fluxul de lucru atunci când:
Există o Nouă întâlnire, sau
Întâlnirea este Confirmată, sau
Întâlnirea este Anulată, sau
Clientul/perspectivele S-au Prezentat la întâlnire, sau
Clientul/perspectivele nu s-au prezentat la întâlnire (Neprezentare), sau
Întâlnirea este Invazibilă.

Are Etichetă
Poți folosi filtrul Are Etichetă pentru a declanșa fluxul de lucru atunci când starea unei întâlniri s-a schimbat pentru un contact cu o etichetă specifică. Odată ce ai selectat filtrul Are Etichetă, vei vedea un dropdown în care poți selecta eticheta pe care dorești să o folosești.

În Calendar
Poți folosi filtrul În Calendar pentru a declanșa fluxul de lucru atunci când starea unei întâlniri s-a schimbat într-un calendar specific. Odată ce alegi filtrul În Calendar, vei vedea un alt dropdown în care poți selecta calendarul pe care dorești să-l folosești.
De exemplu, calendarul lui Jim John (un reprezentant de vânzări) a fost selectat în filtrul "În calendar", și dacă un client confirmă o întâlnire pe acest calendar, fluxul de lucru va fi declanșat.

În Grupul de Calendar
De asemenea, poți folosi filtrul În Grupul de Calendar pentru a declanșa fluxul de lucru atunci când starea întâlnirii s-a schimbat într-un grup specific de calendare. Odată ce ai selectat filtrul În Grupul de Calendar, vei vedea un dropdown în care poți selecta Grupul de Calendar pe care dorești să-l folosești.

Numai Pentru Calendarele Grupate
Filtrul Numai Pentru Calendarele Grupate permite să alegi dacă fluxul de lucru ar trebui să fie declanșat doar pentru calendarele de grup. Odată ce ai selectat filtrul Numai Pentru Calendarele Grupate, vei vedea un dropdown unde poți selecta Da sau Nu.

Modificat De
Dacă dorești ca declanșatorul să se activeze atunci când o modificare este făcută pe acesta, poți folosi filtrul Modificat De. Odată ce ai ales acest filtru, poți selecta modificarea care ar trebui să declanșeze fluxul de lucru; API, Client sau Utilizator.

Utilizator Este
Filtrul Utilizator Este va declanșa un flux de lucru atunci când starea întâlnirii este schimbată cu o întâlnire legată de un membru specific al echipei. Odată ce ai selectat declanșatorul Utilizator Este, va apărea un dropdown unde poți selecta membrul echipei.

A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul