Starea Întâlnirii (Declanșatoare)

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 1:46 AM de Adrian Stefan Gebri

Starea Întâlnirii (Declanșatoare)

Declanșatorul Stării Întâlnirii este conceput să se activeze atunci când o întâlnire este programată sau când starea unei întâlniri s-a schimbat. Acest lucru va declanșa fluxul de lucru pe baza filtrelor de stare a întâlnirii alese de utilizator. Această funcție permite afacerilor să creeze fluxuri de lucru mai specializate cu grade variate de automatizare și personalizare bazate pe filtrele utilizate.

Image

Toate Filtrele

Tipul Evenimentului

Cu filtrul Tipul Evenimentului, poți selecta tipul de eveniment pe care vrei să-l declanșezi pentru fluxul de lucru; Normal, Recurring sau oricare dintre cele două pentru a activa declanșatorul. Acesta este primul filtru de declanșare pe care îl alegi; este setat ca implicit.

Image

Starea Întâlnirii Este

Utilizatorii pot accesa diverse opțiuni de filtrare în cadrul caracteristicii Filtre ale platformei pentru a personaliza fluxurile de lucru. Unul dintre aceste filtre este Starea Întâlnirii Este, care permite utilizatorilor să selecteze declanșatoare specifice pentru a activa fluxul de lucru pe baza stării unei întâlniri. Utilizatorii pot alege să declanșeze fluxul de lucru atunci când:

Există o Nouă întâlnire, sau

Întâlnirea este Confirmată, sau

Întâlnirea este Anulată, sau

Clientul/perspectivele S-au Prezentat la întâlnire, sau

Clientul/perspectivele nu s-au prezentat la întâlnire (Neprezentare), sau

Întâlnirea este Invazibilă.

Image

Are Etichetă

Poți folosi filtrul Are Etichetă pentru a declanșa fluxul de lucru atunci când starea unei întâlniri s-a schimbat pentru un contact cu o etichetă specifică. Odată ce ai selectat filtrul Are Etichetă, vei vedea un dropdown în care poți selecta eticheta pe care dorești să o folosești.

Image

În Calendar

Poți folosi filtrul În Calendar pentru a declanșa fluxul de lucru atunci când starea unei întâlniri s-a schimbat într-un calendar specific. Odată ce alegi filtrul În Calendar, vei vedea un alt dropdown în care poți selecta calendarul pe care dorești să-l folosești.

De exemplu, calendarul lui Jim John (un reprezentant de vânzări) a fost selectat în filtrul "În calendar", și dacă un client confirmă o întâlnire pe acest calendar, fluxul de lucru va fi declanșat.

Image

În Grupul de Calendar

De asemenea, poți folosi filtrul În Grupul de Calendar pentru a declanșa fluxul de lucru atunci când starea întâlnirii s-a schimbat într-un grup specific de calendare. Odată ce ai selectat filtrul În Grupul de Calendar, vei vedea un dropdown în care poți selecta Grupul de Calendar pe care dorești să-l folosești.

Image

Numai Pentru Calendarele Grupate

Filtrul Numai Pentru Calendarele Grupate permite să alegi dacă fluxul de lucru ar trebui să fie declanșat doar pentru calendarele de grup. Odată ce ai selectat filtrul Numai Pentru Calendarele Grupate, vei vedea un dropdown unde poți selecta Da sau Nu.

Image

Modificat De

Dacă dorești ca declanșatorul să se activeze atunci când o modificare este făcută pe acesta, poți folosi filtrul Modificat De. Odată ce ai ales acest filtru, poți selecta modificarea care ar trebui să declanșeze fluxul de lucru; API, Client sau Utilizator.

Image

Utilizator Este

Filtrul Utilizator Este va declanșa un flux de lucru atunci când starea întâlnirii este schimbată cu o întâlnire legată de un membru specific al echipei. Odată ce ai selectat declanșatorul Utilizator Este, va apărea un dropdown unde poți selecta membrul echipei.

Image

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul