Starea Apelului
Declanșatorul Stării Apelului este un declanșator de flux de lucru care rulează atât pe apeluri ieșite, cât și pe apeluri intrate. Acest declanșator poate fi activat de direcțiile și stările apelurilor fie din fluxul de lucru curent, fie dintr-un alt flux de lucru legat de acesta. Folosind acest declanșator, afacerile pot personaliza fluxurile lor de lucru pentru a automatiza acțiuni specifice pe baza stărilor apelurilor, îmbunătățind eficiența și simplificând procesul de comunicare.

Toate Filtrele
Pentru a începe, faceți clic pe Adaugă un Nou Declanșator de Flux de Lucru și selectați Starea Apelului. Puteți filtra declanșatorul dvs. făcând clic pe Adaugă Filtru și selectând Direcția Apelului, Starea Apelului sau În Fluxul de Lucru.
Direcția Apelului
Filtrul Direcției Apelului permite utilizatorilor să selecteze direcția apelului, fie ca apel intrat sau ieșit.
Apel Întrare
Selectând apelul "Intrare", fluxul de lucru este declanșat atunci când un contact (persoane de contact noi sau vechi) sună la numărul asociat cu acest cont.
Apel Ieșire
Selectând apelul "Ieșire", puteți să urmăriți toate diferitele înregistrări de apel ale echipei dvs. de vânzări.

Starea Apelului
sistemul urmărește automat starea fiecărui apel efectuat și le declanșează pe baza stării apelului: Acest filtru vă oferă capacitatea de a declanșa automatizarea atunci când starea apelului este declanșată într-un alt flux de lucru. Puteți alege fluxul de lucru din meniul derulant.
- Numărul de contact ar putea fi fie Ocupat când a fost efectuat apelul, fie
- Apelul a fost Anulat, fie
- Ați reușit să finalizați apelul (ați vorbit cu succes cu leadul/contactul), fie
- Apelul nu a fost Răspuns, fie
- Au fost direcționați către mesageria vocală a leadului/contactului.

În Fluxul de Lucru
Aceast filtru vă oferă capacitatea de a declanșa automatizarea atunci când starea apelului este declanșată într-un alt flux de lucru. Puteți alege fluxul de lucru din meniul derulant.

A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul