Abandoned Checkout

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 2:03 AM de Adrian Stefan Gebri

Abandoned Checkout

Triggerul de Abandoned Checkout este folosit pentru a interacționa cu cumpărătorii care au petrecut un timp considerabil pe website-ul tău și au adăugat câteva produse dar au părăsit magazinul fără a finaliza achiziția.

Triggerul Abandoned Checkout este conceput pentru a se conecta cu clienții care au petrecut un timp semnificativ navigând produse pe website-ul tău, dar nu au finalizat achiziția. Folosește acest trigger de flux de lucru dacă dorești să trimiți o notificare contactului despre abandonarea coșului, sau chiar să trimiti un cod de reducere!

Pentru a activa acest trigger, utilizatorii pot face click pe Adaugă Trigger Nou de Flux de Lucru și selectează Abandoned Checkout.

Image

Filtre

Filtre suplimentare pot fi adăugate făcând click pe Adaugă Filtre. Ai opțiunea de a filtra în funcție de Durată și/sau Valoarea Coșului.

Durată

Utilizatorii au opțiunea de a seta durata pentru activarea fluxului de lucru Abandoned Checkout după ce un cumpărător părăsește magazinul Shopify. Durata poate fi aleasă în minute și odată ce cumpărătorul iese din magazin în cadrul intervalului de timp setat, triggerul va fi activat.

Image

Valoarea Coșului

Filtrul Valoare Coș permite personalizarea de către utilizator prin selectarea unei valori specifice. Prin oferirea de instrucțiuni cum ar fi valoarea coșului este mai mare de 500$, triggerul se va activa. În CRM, sunt folosite simboluri pentru a interpreta aceste instrucțiuni:

  1. != : "nu este egal cu"
  2. < : "este mai mic decât"
  3. <= : "este mai mic sau egal cu"
  4. == : "este egal cu"
  5. : "este mai mare decât"
  6. = : "este mai mare sau egal cu"
  7. este gol
  8. nu este gol
Image

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul