Abandoned Checkout
Triggerul de Abandoned Checkout este folosit pentru a interacționa cu cumpărătorii care au petrecut un timp considerabil pe website-ul tău și au adăugat câteva produse dar au părăsit magazinul fără a finaliza achiziția.
Triggerul Abandoned Checkout este conceput pentru a se conecta cu clienții care au petrecut un timp semnificativ navigând produse pe website-ul tău, dar nu au finalizat achiziția. Folosește acest trigger de flux de lucru dacă dorești să trimiți o notificare contactului despre abandonarea coșului, sau chiar să trimiti un cod de reducere!
Pentru a activa acest trigger, utilizatorii pot face click pe Adaugă Trigger Nou de Flux de Lucru și selectează Abandoned Checkout.

Filtre
Filtre suplimentare pot fi adăugate făcând click pe Adaugă Filtre. Ai opțiunea de a filtra în funcție de Durată și/sau Valoarea Coșului.
Durată
Utilizatorii au opțiunea de a seta durata pentru activarea fluxului de lucru Abandoned Checkout după ce un cumpărător părăsește magazinul Shopify. Durata poate fi aleasă în minute și odată ce cumpărătorul iese din magazin în cadrul intervalului de timp setat, triggerul va fi activat.

Valoarea Coșului
Filtrul Valoare Coș permite personalizarea de către utilizator prin selectarea unei valori specifice. Prin oferirea de instrucțiuni cum ar fi valoarea coșului este mai mare de 500$, triggerul se va activa. În CRM, sunt folosite simboluri pentru a interpreta aceste instrucțiuni:
- != : "nu este egal cu"
- < : "este mai mic decât"
- <= : "este mai mic sau egal cu"
- == : "este egal cu"
- : "este mai mare decât"
- = : "este mai mare sau egal cu"
- este gol
- nu este gol

A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul