Abandonat Checkout

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 2:16 AM de Adrian Stefan Gebri

Abandonat Checkout

Triggerul Abandonat Checkout este folosit pentru a interacționa cu cumpărătorii care au petrecut un timp considerabil pe site-ul dumneavoastră și au adăugat câteva produse, dar au părăsit magazinul fără a finaliza achiziția.

Triggerul Abandonat Checkout este conceput pentru a se conecta cu clienții care au petrecut un timp semnificativ navigând prin produsele de pe site-ul dumneavoastră, dar nu au finalizat achiziția. Folosiți acest trigger de flux de lucru dacă doriți să trimiteți o notificare contactului referitor la abandonarea procesului de checkout sau chiar să trimiteți un cod de reducere!

Pentru a activa acest trigger, utilizatorii pot face clic pe Adăugați Trigger Nou și selectați Abandonat Checkout.

Imagine

Filtre

Filtre suplimentare pot fi adăugate făcând clic pe Adăugați Filtre. Aveți opțiunea de a filtra după Durată și/sau Valoarea Coșului.

Durată

Utilizatorii au opțiunea de a seta durata pentru a declanșa fluxul de lucru Abandonat Checkout după ce un cumpărător părăsește magazinul său Shopify. Durata poate fi aleasă în minute și, odată ce cumpărătorul părăsește magazinul în intervalul de timp stabilit, triggerul va fi activat.

Imagine

Valoarea Coșului

Filtrul Valoarea Coșului permite personalizarea de către utilizator prin selectarea unei valori specifice. Prin furnizarea de instrucțiuni precum valoarea coșului este mai mare de $500, triggerul se va activa. În CRM, simbolurile sunt folosite pentru a interpreta aceste instrucțiuni:

  1. != : "nu este egal cu"
  2. < : "este mai mic decât"
  3. <= : "este mai mic sau egal cu"
  4. == : "este egal cu"
  5. : "este mai mare decât"
  6. = : "este mai mare sau egal cu"
  7. este gol
  8. nu este gol
Imagine

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul