Pipeline Stage Changed
Când etapa pipeline-ului unei oportunități este actualizată, trigger-ul de schimbare a etapei pipeline-ului va fi activat. Acest trigger funcționează pe măsură ce cardul oportunității progresează prin orice etapă din pipeline, activând workflow-ul la fiecare etapă.
Pentru a începe, faceți clic pe butonul Adăugați Trigger Nou Workflow și selectați Schimbare Etapă Pipeline.

Toate filtrele
Aici aveți opțiunea de a adăuga mai multe filtre pentru a restrânge trigger-ul. Faceți clic pe Adăugați Filtre și selectați.
Atribuit La
Trigger-ul "Atribuit La" vă permite să activați atribuirea unui Contact unui Utilizator pe baza unei condiții la alegerea dvs. Selectați pur și simplu un membru din echipă din lista derulantă pentru a selecta Atribuit La.

Are Etichetă
Selectarea opțiunii de filtrare Are Etichetă va activa workflow-ul doar atunci când un card de oportunitate cu o etichetă specifică se deplasează dintr-o etapă în alta în cadrul unui pipeline.
De exemplu, dacă un card de oportunitate cu o etichetă de recompensă exclusivă pentru membri se deplasează dintr-o etapă în alta, acest lucru va activa workflow-ul.

Valoare Lead
Alegeți valoarea Lead și setați un operator pentru aceasta.

În Pipeline
Filtrul În Pipeline este o opțiune pentru automatizarea workflow-ului mai direcționată, care se activează atunci când un card de oportunitate se deplasează dintr-o etapă în alta într-un pipeline specific.

Etapa Pipeline-ului
Pentru a restrânge și mai mult criteriile, poate fi utilizat filtrul Etapa Pipeline-ului. Această opțiune vizează o etapă desemnată în pipeline pentru a activa workflow-ul atunci când un card de oportunitate ajunge.
De exemplu, dacă Acord câștigat este ales în pipeline-ul de Prospectare LinkedIn, acest filtrul va activa workflow-ul doar atunci când un client trece la acea etapă.

Status
Alegeți statusul dorit; abandonat, pierdut sau deschis. Acesta va activa workflow-ul definit de filtrul Status.

A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul