Contact Engagement Score Trigger
Scorul de implicare al contactului oferă o valoare numerică nivelului de activitate al unui contact; dacă acesta este interesat de afacerea ta și răspunde campaniilor tale, numărul crește. Dacă nu sunt atât de activi, numărul scade. Cu Contact Engagement Score Trigger, poți separa cu ușurință contactele tale pe baza acestui număr și să targetezi grupul care are nevoie cel mai mult de asta. Acest trigger din secțiunea de contacte va începe fluxul tău de lucru când scorul de implicare al unui contact se schimbă.

Prin setarea unui filtru, poți face triggerul să se activeze pe valori specifice. Parametrii pe care îi poți seta sunt:
- Igual cu un scor: Adaugă toate contactele al căror scor ajunge sau scade la acest număr.
- Nu egal cu un scor: Adaugă toate contactele al căror scor depășește sau scade de la acest număr.
- Mai mare decât un scor: Adaugă toate contactele care au un scor mai mare decât numărul specificat.
- Mai mare decât sau egal cu un scor: Contactele cu numărul specificat și peste se adaugă.
- Mai mic decât un scor: Adaugă toate contactele care au un scor mai mic decât numărul specificat.
- Mai mic decât sau egal cu un scor: Contactele cu numărul specificat și sub se adaugă.
- Este gol
- Nu este gol

Hai să ne concentrăm asupra opțiunilor unu până la șase, deoarece acestea îți permit să setezi un număr de bază; va trebui să stabilești numărul de bază. Reține că numărul cel mai mic disponibil este 0.

Cu asta setat, poți începe să construiești fluxul tău de lucru și să recompensezi mai eficient clienții care sunt foarte implicați în afacerea ta, să îngrijești cei care ar putea să piardă interesul și să îți curăți listele sau planurile pe care le ai în minte. Sperăm că acest ghid te ajută să atingi oricare ar fi acel obiectiv!
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul