Starea Livrării WhatsApp în Workflows
Chatul prin WhatsApp îți permite să comunici cu clienții tăi în timp real, are un timp de răspuns scăzut deoarece poți automatiza mesageria și o vizibilitate mare. Una dintre caracteristicile pe care le oferă este o perspectivă imediată asupra stării mesajului. Această stare poate fi folosită ca o condiție în workflows-ul tău, permițându-ți să creezi o strategie de siguranță dacă mesajul WhatsApp nu este primit de contactul tău.
Cum să o Folosești?
Accesează fila Workflow din cadrul secțiunii Automation, unde poți crea sau edita un workflow. Această acțiune funcționează alături de orice trigger.

În builder, fă clic pe semnul plus și adaugă acțiunea WhatsApp, selectează șablonul pe care dorești să-l folosești și activează așteptarea stării de livrare a mesajului WhatsApp.

Fă clic pe semnul plus și adaugă o acțiune If/Else, pentru ramuri selectează Detalii Contact atunci Valid WhatsApp. Acest lucru va folosi datele trimise de Meta pentru a separa contactele pe baza mesajului care a fost primit cu succes.


Poți adăuga orice alte acțiuni pe care le consideri potrivite pentru ramuri și salvează workflow-ul tău.

Și asta e tot! Acum poți începe să trimiți mesaje sau e-mailuri oricărui contact care are probleme cu mesajele tale WhatsApp și asigură-te că comunicarea continuă!
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul