Starea Livrării WhatsApp în Workflows

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 4:25 AM de Adrian Stefan Gebri

Starea Livrării WhatsApp în Workflows

Chatul prin WhatsApp îți permite să comunici cu clienții tăi în timp real, are un timp de răspuns scăzut deoarece poți automatiza mesageria și o vizibilitate mare. Una dintre caracteristicile pe care le oferă este o perspectivă imediată asupra stării mesajului. Această stare poate fi folosită ca o condiție în workflows-ul tău, permițându-ți să creezi o strategie de siguranță dacă mesajul WhatsApp nu este primit de contactul tău.

Cum să o Folosești?

Accesează fila Workflow din cadrul secțiunii Automation, unde poți crea sau edita un workflow. Această acțiune funcționează alături de orice trigger.

Image

În builder, fă clic pe semnul plus și adaugă acțiunea WhatsApp, selectează șablonul pe care dorești să-l folosești și activează așteptarea stării de livrare a mesajului WhatsApp.

Image

Fă clic pe semnul plus și adaugă o acțiune If/Else, pentru ramuri selectează Detalii Contact atunci Valid WhatsApp. Acest lucru va folosi datele trimise de Meta pentru a separa contactele pe baza mesajului care a fost primit cu succes.

ImageImage

Poți adăuga orice alte acțiuni pe care le consideri potrivite pentru ramuri și salvează workflow-ul tău.

Image

Și asta e tot! Acum poți începe să trimiți mesaje sau e-mailuri oricărui contact care are probleme cu mesajele tale WhatsApp și asigură-te că comunicarea continuă!

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul